Дата
|
Зміст уроку
|
Тест
|
Д/з
|
||
1.
|
03.09
|
Вступ. Фізика як навчальний
предмет у школі. Фізичні прилади, фізичний експеримент і фізичні досліди. Правила
безпеки під час роботи з фізичним обладнанням
та у фізичному кабінеті
|
|||
Розділ 1. Фізика
як природнича наука.
Пізнання природи (10 год)
|
|||||
2.
|
Фізика як фундаментальна наука про природу
|
§1(п.1-2)
§ 3 Впр.1,
|
|||
3.
|
Фізичні тіла й фізичні явища.
|
§1(п.3-4)
Впр.2
|
|||
4.
|
Речовина і поле. Основні
положення атомно-молекулярного вчення. Початкові
відомості про будову атома.
|
§2,
впр2
|
|||
5.
|
Фізичні величини та їх
вимірювання. Міжнародна система одиниць фізичних величин
|
§4,
впр 4.
|
|||
6.
|
Лабораторна робота № 1. Ознайомлення з вимірювальними приладами. Визначення ціни
поділки на шкалі приладу
|
§4
С.30, ЕЗ
|
|||
7.
|
23.09
|
Лабораторна робота № 2. Вимірювання об'єму
твердих тіл, рідин і сипких матеріалів
|
§5, с.39, Тв.з., *
|
||
8.
| 26.09 |
Лабораторна робота № 3. Вимірювання
розмірів малих тіл різними способами
|
§5,
с.41, тв.з*
|
||
9.
|
30.09
|
Навчальний проект 1 (Видатні вчені-фізики
Фізика в побуті, техніці, виробництві. Спостереження фізичних явищ
довкілля. Дифузія в побуті.)
|
С.46-48
|
||
10.
|
03.10
|
Фізика як природнича наука. Пізнання природи (ТО № 1)
|
С.42-43, ЗДС, ППР 44-45
|
Фізика як природнича наука.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар